czwartek, 29 sierpnia 2013

kukurydza z bazyliowym pesto

Mimo, że weganką nie jestem, to w zwyczaju mam unikanie nabiału i masła. Dziś naszła mnie wielka ochota na kukurydzę z wody, jednak nie do końca chciałam ją przygotować w standardowy sposób, czyli z solą i masłem. Zamiast tego postanowiłam zrobić pesto z dodatkiem o wiele zdrowszej oliwy i zużyć także nadmiar bazylii. Kukurydza w takim wydaniu smakuje naprawdę pysznie :)


5 kolb kukurydzy
2 łyżki oliwy z oliwek dobrej jakości (może być smakowa)
pół łyżeczki soli
doniczka bazylii
3 garście słonecznika

Kukurydzę gotujemy na miękko. Blendujemy listki bazylii i pozostałe składniki na pesto na gładką masę. 


2 komentarze:

  1. dobrze,że zamieszczasz przepisy wege, niewiele jest takich blogów, czekam na więcej, bo bardzo ciekawe rzeczy wrzucasz, może warto wziąć udział w jakimś konkursie kulinarnym? widziałam ostatnio konkurs na przepisy na fejsie na fanpejdżu moja nowa figura, może spróbuj, można wygrać jakieś kuchenne cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. No. O takim połączeni smaków jeszcze nie słyszałam. Warte wypróbowania : >

    OdpowiedzUsuń